Tisdag

Ja, det var ju inte direkt igår som jag skrev sist, men nu är jag ju inte grottmänniska längre och har både en dator och internet :P Är sjuk idag och allt känns väldigt segt. Väntar på att anna ska bli klar med skolan så att jag kan ta mig på expert, har inte ens betalat klart datorn än.

Det är typ redan vinter, sommaren fanns knappt, och jag vill ha sommar igen, vinter känns inte alls värt, vinter innebär bara att man nu ska måsta köpa en ny vinterjacka,mössa,skor och handskar. Sen ska man gå omkring i ca ett halvår och bara frysa.

Men det är ju iaf Jul snart, och då får vi jullov.

Äh, jag ska nu dö en stund innan jag ska börja med tvätten.

Pappa fyller år på måndag och då ska jag till och med vara så gullig att jag ska bjuda honom på middag på hotellet, mer pengar att stjäla från mina besparingspengar.

Äh, jag återkommer när jag ens har något lite värt att skriva ;P

hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0