December

Ojoj, Detta var längesen. Sitter och försöker komma ihåg alla saker jag ska göra idag.
Ska börja med en sak som jag för ett år sen aldrig trodde att jag skulle göra, nämnligen gå en kurs i matte b.
Känns förbannat tråkigt, men eftersom att jag troligen ska plugga vidare nästa år så måste jag nästan ha den kursen. Så jag ska ta mig till skolan och kopiera mina betyg.

Jobbar fortfarande på konsum, har gjort det nu i ett och ett halvt år.

Ska på begravning på fredag, Är så synd att den skulle vara just den dagen när jag ska ha en supermysig helg i helgen.

Jag och Johan firar ju 5 år på torsdag så då har vi bokat ett hotellrum över helgen på ett superfint hotell i Sundsvall, så det blir att åka Lycksele-sorsele-sundsvall. En lång körning för min älskling eftersom att jag tydligen aldrgi har orkan att ta körkortet. hah

lägenheten håller på att bli klar nu , bor på bångvägen nu och vi har köpt Allt nytt, ny tv, soffa,matrumsbord, vardagsrumsbord, fondvägg, sängram, byrå . Är så kul att få det fint efter våran gamla lägenhet som såg ut som stryk.

Har haft ett superår, fått åka utomlands med 2 kära vänner , Anna och Sofia. Det måste jag nästan säga var höjdpunkten på året, träffat Annikas söta dotter nu i veckan. Träffat en massa nytt trevligt folk och "förlorat" en nära vän.

Prövat på 2 nya jobb, men är kvar på det gamla.'

Är fast i Julklappsträsket, har dock bara 6 stycken kvar nu, men det verkar som att jag kommer att landa på 7000 kr i julklappsköp. Helt otroligt.

Kan inte fatta att 5årsdagen är här, Som Svante säger så är det väl dax med förlovning,giftemål och barn snart. Haha

Katterna lever och mår bra, fetare än någonsin, och jag har de underbaraste människorna omkring mig som jag kan ha. Om folk bara kunde sluta dö omkring mig så skulle allt vara toppen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0