Måndag

lediga måndagar är min räddning . Jag älskar dom . Fyller år imorgon , mycket onödig ålder. 19 år . Varför ska man behöva fylla 19 ? Men vad gör man , ett år äldre och ett år närmare till att slippa skolan , nog för att då ska man ju börja jobba snart men det får man väl leva med , man kanske skulle ta ett helt år ledigt och leva på knäckebröd.

Anna e skulle komma förbi med min födelsedagspresent efter 12 ikväll, rätt gulligt enligt mig ! :) Är i storuman nu eftersom att johan skulle på ett möte och jag hade tråkigt.  Jag blev bjuden på thaimat av micke och så. Så vissa fördelar finns det med att fylla år. Ska även få en smörgåstårta av pappa, och en marängtårta av farmor. Behöver då inte bil hem imorgon , för jag kommer nog att rulla hem bättre än bilen .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0