Onsdag

Idag är jag less, jag sitter på webbdesign och har inget att göra just nu , jag vet inte riktigt vad jag håller på med och väntar bara på att jag ska få gå hem. Gårdagen var mkt mysig, fick en massa god mat hos farmor och rätt fantastiska presenter faktiskt. Men det är gårdagen som gjorde mig så trött idag, var uppe och myste med Johan alldeles för länge och nu vill jag bara sova på datorn. Men klockan tickar vidare och nu har jag bara 12 minuter kvar av lektion!

Det jag håller på med är då en matblogg eller nu vad jag ska kalla det, vilket betyder att jag måste ´nu ta kort på typ allt vi äter för att ha något att fylla sidan med , och sen så måste jag börja baka igen.

Samtal kl 3 på natten uppskattas inte.

Veronika + tårta efter maten
Sedan anna B för att få min födelsedagspresent
Laga kycklingwok
SOVA
Elevhemmet imorgon.

Byebye 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0