ToRsdag

Mycket jätteseg dag på elevhemmet, Jag gillar inte alls att laga mat, vill vara hemma i morgon , det är ett som är säkert . Men bara att hålla ut och spara dagarna man ska vara hemma till något vettigare!
Johan är borta och jag saknar honom , nog för att det är skönare att sova på hans sida med hans kudde, men jag tar hellre honom att sova brevid.

Idag har jag gjort något som jag inte skulle rekomendera till någon, Storstäda under badkaret, nu inbillar jag mig att jag går omkring och luktar avlopp. Skurade även alla golv och toalettsakerna, så duktig har jag varit hitills. Och klockan är bara 4. So, vad ska man hitta på ikväll , en sväng på stan med anna och så har jag tvättid. Suck.

Sedan ska jag lira lite film och köpa lite godis med Jenny tror jag . Det är jag värd !



Heyyah

Kommentarer
Postat av: A

haha jag ser ju kåt ut!

2010-03-03 @ 07:50:00
URL: http://ayalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0