Söndag

Howdy, Efter en helg i umeå känner jag mig lite slö. Fast jag har sovit jättebra och inte gjort något spec jobbigt ;) Fredagen vad dock ett h-vete att ta sig dit på , regn som frös direkt det hamnade på rutan som gjorde att vi var tvungen att stanna vid varje p-plats. Tror att efter en stund ville vi vända och åka tillbaka till lycksele, men icket :P

Byggde lite pussel med pappa på kvällen , lördagen var vi och åt grillbuffe på Balders, vilket var otroligt gott, fick även se den grymmaste servitrisen någonsin , sedan blev det luftslottet som sprängdes på bio, den filmen sög endast för att jag har läst boken , för boken var hur bra som helst !

Har sett en bra film ikväll, blood and bone. 

Morgondagen börjar med fika på stan med anna, och sedan är vi bjudna på kalas en stund på kvällen. Vad jag hittar på sen är ett mysterium, tur är att jag har kvar alla mina pengar, första gången jag åker till umeå utan at köpa något , känns mkt bra !


hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0