Söndag

Nyår var underbart ! Det bästa hitills tror jag. Vi fick först äta en 3rätters på guldkuken , bara för att senare få oss in på hotellet, eftersom att alla dom biljetterna sålde slut efter 6 timmar eller nu hur det var.

Maten var då iaf god, även om ingen annan än jag gillade pilgrimsmussla. Tack borgafjäll för det iaf. Sedan blev det iaf att lifta vidare till förfesterna som var i alla dessa stugor en bit utanför . Där lyckades jag träffa alla mina klasskompisar 7-9an, och en hel del annat trevligt folk.

Det var dessutom så bra stämning att jag inte ens märkte när tolvslaget slog. Sofia måste jag med säga har en mkt mysig familj.

Nu är jag då less iaf, kom hem fredagnatt ,och har redan hunnit jobba både igår och idag. Jag måste ju få hinna ta det lite lungt med.

Nä, nu måste jag fara och hälsa på mamma, åker om några dagar.

hay


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0