Tisdag

Första dagen tillbaka till skolan, och det känns inte skönt alls, Börjar nu med lite data och verkar ska ha hela dagen .. Ögonen är igenlimmade efter en halv natts-sömn.. Första dagen efter lovet började man med att missa första lektionen, vilket kanske inte är så bra eftersom att efter min new yorkresa ligger frånvaron på ganska många procent .

Jag väntar och kollar om chefen på konsum ska ringa och berätta om jag ska jobba något i helgen, Jag hoppas ju på att jag ska vara ledig så att jag kan använda mina biobiljetter som jag fick i julklapp, och även hälsa på lillpappa min.

Jag hoppas iaf att jag ska få ut lite sömn inatt, men eftersom att jag köpt monopol till xbox så är det föga troligt, Är nog bland det roligaste spelet jag spelat i mitt liv. Det var riktigt trevligt att åka hem till sorsele i helgen, mamma och micke bjöd visst på mat som fick mig att behöva knäppa upp byxorna för att inte dö.

Äh, nu ska jag se till att titta på data presentationen så att jag fattar något resten av året :)

Byebyebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0