Torsdagsmorgon

Hur får man tiden och orken att räcka till? jag är helt död och det räcker inte med att sova.  Jag är helt död när jag vaknar med.

Fattar inte hur ens föräldrar klarade det här med att jobba heltid och sen ha ett städat hus och mat på bordet, nog för att jag tror att min heltid är lite mer än deras 40 h. Men ändå.Om 16 dagar har jag semester, men 11 av dom jobbar jag i sträck. Haha, jag tror att min trötthet bara har börjat! :P

Detta var ju sommaren som jag skulle hinna allt på, och njuta av, men det varken hinner eller orkar jag. Tack och lov för kretaresan säger jag bara.

Att en så kort distans kunde förstöra en så stark vänskap, och att jag aldrig lär mig att hålla igen käften tills jag förstår att det som kommer ut ur den kan misstolkas kanska hårt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0