Tisdag

Vorrei che tu fossi qui

Någon jag beundrar är min syster. Jag har börjat inse nu hur fantastiskt det är att hon vågar sånt som få gör. Hon bor där hon vill, gör det hon vill och bryr sig inte om konsekvenserna. Hon har redan nu bott i oslo, new york och mexico, och hon är 23 år gammal.
Hon har säkert skulder som är ganska stora, visst. Men jag skulle aldrig kunna åka så där. Leva livet så där. Om jag skulle vara skyldig så mkt pengar som hon är så skulle jag vara orolig resten av livet. Inte hon dock. Hon klarar sig ju alltid. det gör hon verkligen. Vi undrar alltid var hon får alla pengar ifrån.


Har börjat resan mot min dröm, eller en av dom iaf. Om jag nu klarar av denna utbildning så kanske jag klarar av att öppna eget också. Ett litet Bed and breakfast ute på landet. Eller kanske ett get away för smekmånaden? Där jag kan ha mina djur, mitt lilla spa och mitt mysiga hus. KANSKE?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0