?

Helt ärligt så vet jag inte vilken dag det är i Sverige, om det är morgon på juldagen eller natt på julafton. 
Jag har det så underbart, jag kan inte fatta att jag är här och att jag får vara med om detta. 
Kanske borde man inte sitta här om man nu har det så underbart, men Frida och mamma håller på att göra sig redo för middagen ute. 
 
4 öl för 58 kr. På pubben. Galenskaper.
 
Jag började dock redan oroa mig när jag fick veta att vår kapten hette Robert gustavsson. Vem fasen låter någon som heter Robert gustavsson styra ett plan!? Vilket skämt :D
 
Jag tycker att jag borde sakna julen lite iaf, att det skulle kännas liiite dåligt att inte vara hemma på jul. Men icket. jag känner ingen ånger. 
Nu har vi varit här några dagar, och vi håller på att avrunda "solsemestern" snart är vi klara med att ligga i solen och dricka drinkar. Imorgon bär det iväg till andra delar av mexico och vi ska nog få se en hel del saker.
 
Jag trodde att jag visste vad tacos var för något . Jag hade ingen aning ! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0