Fredag 2

Annika kommer ikväll, Supertrevligt!
Sen kikar även Erik förbi med bröd till mig, Mkt trevligt det med.
 
Gjorde upp en lista med Sofie om hur jag trodde att 2012 skulle vara:
Pojkvän: Ja - Fail
Annat jobb: Nej - Fail
Bo i Lycksele: Ja - Fail
Rikare: Ja - Fail
Ha bacardi+miller : Kanske - Snart fail
Annat boende: Ja Rätt nr 1
Körkort: Ja (Jag har ju ett men det borde jag inte ha)
 
choklad! Choklad choklad!  Åh åh åh Choklad choklad. I ATE THAT BIG BOY IN LIKE A WEEK. 

Hur jag kunde klara uppkörningen när jag satt och bölade i 10 
minuter i bilen under körningen. Han tyckte nog synd om mig för jag borde inte äga ett sådant. 
 
När någon lagar ens bil, och man 2 sekunder senare kör av vägen, sen ska man ge pengar till 
den som fixade bilen, och man backar på hans bil. Då ska man inte ha körkort.
 
Sen höll jag på att köra på en tant för några dagar sen, Hon bara gasade på med sin eldrivna rullstol, det gick så fort att jag hann inte se henne. Credit till henne dock som räckte fingret åt mig och skrek galning .
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0