Lördag

Dammade av xboxet, skidålig idé! Jag har haft de skummaste drömmarna någonsin. 
Igår sprängde jag en massa folk på en buss. 
Vaknade upp och det tog säkert en timme för mig att förstå att jag inte ens har en 
granatkastare. Dock kickar call of duty 2 ass :D 
 
Hade en supertrevlig kväll igår, riktigt jäkla kul .
Dock idag. Kl är halv 5 och jag har inte stigit upp, inte ens torkat bort 
såsen från kebabrullen som kladdats ut över hela bordet.
Miller åt upp en sån där pepperoni, så jag lär göra kattlådan ett par gånger idag.
 
Älskar såna där typiska tjejsituationer som händer när man är ute.
Igår när jag och emelie satt på toan och surrade så kom den här klassiska "Neeeeejj Looooviisaa Neeeejj, varfööör" Sen träffar man 100 sorselebor, och på något sätt är de alltid fullast.
Man står där och snör fram kortet och sedan vaknar man upp och tänker att vad fan slösade jag så jäkla mkt pengar igår för. Sen ska man alltid äta något flottigt på kvällen. Det ska alltid vara ngn som bjuder på en shot, och jag får alltid jäger bara för att det är de enda jag inte dricker. 
Man skakar hand med 100 personer som man aldrig kommer ihåg namnet på dagen efter för att man ids inte ens bry sig om vilket namn de säger när de säger det. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0