Måndag

En ny dag.
Eller ja, det är ju faktiskt fortfarande söndag, för jag har inte gått och lagt mig än. 
 
Tänkte på gamla minnen och sånt idag igen. Kortspelet med madde var faktiskt legendariskt. Jag tror inte att vi förlorade på flera år. ( Nu överdriver jag igen, det gör jag alltid ) Men, länge var det iaf ! 
 
Minns när jag skulle ta bort rälsen, eller när jag tvingade dem . Tydligen så sa jag till tandläkarna att om de inte tog bort den så skulle jag gå ner i källaren och slita ut den med en tång själv. De svarade att visst, men när du är 18 så kommer du att komma tillbaka och ångra dig ( Nu om 2 månader är jag 22 ) Ångrar det inte än, min vampyrtand är värd mer än smärtan jag hade när jag hade skiten i käften ( Suck on that bitches! )
 
Minns när jag och Noomi fick för oss att nakenbada, och hela volvogänget valde att dyka upp. 
Tänkte på det, för att efter 2 kalla dagar i skogen så frös jag inte ens hälften så mkt som jag gjorde när vi var i vattnet i typ 4 timmar innan vi kunde gå upp.
 

Panikgjorde just en engelskaläxa, att jag trodde att jag skulle kunna ta en helg utan att plugga. Dumma lilla jag. (Man säger inte mig, får klagomål hela tiden av stadsborna . Det heter JAG, alla gånger )
 
Mkt trevlig helg.
Mkt trevligt att inte vara bakis.
Mindre trevligt att jag hittade en kondom inne på toan på busstationen. 
Nä, halv 1. Göra klart läxan och försöka sova. 
Lämnar er med en enligt mig rätt kul bild :D Som tydligen tar evigheter att ladda upp för att mitt internet suger. Herregud så segt det går, kommer att sitta här tills imorgon. Är den verkligen så kul att jag ska orka ladda upp den? 
Nej ni får inte bildjäveln. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0