söndag

 
Godkväll. Har haft en mkt trevlig helg, så jag tackar alla inblandade.
Måste dock säga, det var ju ett event på corona där man fick halsband och armband som lyste, 
jag fick mig en snygg mask till nästa kostymparty. Allt var jättetrevligt, MEN!
När jag gick fram till snubben som målade alla och kastade ut ett " Måla mig med något som är roligt" 
Det skulle jag aldrig ha sagt, självklart så tyckte han ju att det var jättekul att måla ett skägg och en mustach på mig. Jag gick omkring med ett självlysande skägg och en musch. 
Det gick verkligen inte att få bort. Aldrig fått känna mig så vacker :D 
 
Sparkade i lilltån i bordet nyss, efter att ha uppfunnit ett par nya svärord så började jag tänka på varför det alltid är den tån man sparkar i ? Varför inte stortån? 
 
 
Man ska välja sina vänner med försiktighet, verkligen. 
Tydligen så har någon mördat 5 människor för att de valde att inte vara kompis med honom på facebook.
Har just nu en vänförfrågan som jag inte vet om jag borde tacka ja till. Tror att kvinnan vill spionera på mig, inget annat. Ska man spionera på någon så ska man väl inte ta ett namn som likar sitt eget? Amatör. 
Ska jag spionera så gör jag det som en ninja. Du såg mig aldrig, eller hur? ;)
 
Sen så har man förlovningsringen på vänster ringfinger för att det är bara där man har en ådra som kopplas ihop med hjärtat. 
 
Och det värsta! i Spegeln så ser man sig tydligen som 5 x snyggare än vad man verkligen är. 
Varfan! Om jag är 5 x fulare än vad jag tror att jag är så funderar jag på att gå under jorden nu och träna inför
zombie appocalypse.
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

you're one of the worlds greatest! <3

2012-12-10 @ 21:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0