Tisdag

10 Saker jag hatar.
 
1. Sega tanter i kassan, jag vet att jag är ond, men när de står där och ska börja ta fram enkrona efter enkrona så vill jag klubba ner dem med en lammbog.
 
2. Myggor om nätterna, när man ska sova så hör man dem, sen tänder man lampan, då är dem borta. Sen när man lägger sig ner för att sova igen så har man en i örat.
 
3. När folk tittar på en när man ska öppna paket, om man nu verkligen inte får något som man vill ha, så måste man ju kämpa så hårt för att dölja sin besvikelse.
 
4. Att man alltid ska bli sugen på godis cirka 5 minuter efter närmsta mack har stängt.
 
5. Att man aldrig kan få duschen i rätt temperatur när man ska kliva in, antingen så skållas man eller så fryser man ihjäl.
 
6. Att det bara är människor över 75 år som vinner en massa pengar.
 
7. Att man alltid ska stöta på människor som man känner när man har flottigt hår, inte borstat tänderna och står i sin one-piece.
 
8. Att min lärare har skor som lyser i mörkret. 
 
9. Att man alltid kommer på att man har slut på toapapper när man redan sitter på toan.
 
10. Att det alltid tar så lång tid för mig att bli sugen på smör att det alltid hinner mögla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0