Torsdag

När jag sitter och kikar på gamla inlägg som jag har skrivit här så har jag hittat dagen jag slutade ha ett liv, alla har vi haft den dagen:
 
" Har dessutom fixat en facebook idag, nog för att det verkade sämst men jag ska då iaf se om det är mer spännande än alla dessa tråkiga sidor.." 
R.I.P Lovisa Stenlund 2009-02-15
 
Att man alltid ska börja tävla på gymmet? 
Idag hade jag en otroligt seeeeg gubbe breve mig. 
Vi tittade på varandra och man kunde nästan höra hur vi började 
gasa och skrapa med fötterna. 
Jag ville verkligen vinna. 
Det ville han med. 
En 60 bastare vann över mig på springbandet. 
Det var pinsamt. Jag försöker iaf trösta mig med att han svettades så hårt att han kastade av sig tröjan.
Kanske därför jag förlorade. Skulle ha kastat av mig min med. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0