Fredag

Oj, vilken dag. Har kört till sorsele. Sitter nu helt tagen av att jag faktiskt väntade i 2,5 år på att åka hem. Har sagt det så många dagar men det är faktiskt konstigt, ca 12 mil från där jag bott och ändå har jag aldrig styrt min kurs hitåt. trodde att det skulle vara jobbigare än vad det är.
Svängde förbi kära farmor - Min idol!Kvinnan som i alla lägen är ärlig och står för vad hon tycker, visst kan det såra ibland. Men hon har en charm som jag aldrig sett i någon annan. En riktig kvinna, som kommer att passa upp på alla tills hon inte kan stå längre, och vill göra det med. Är även helt chockerad över vilken fin kärlek hon fick vara med om i sitt liv. Mötte min farfar när hon var 16. Dom var ifrån varann i halvår ibland, men dom ville aldrig vara med någon annan, och hon säger fortfarande att han var all lycka och glädje i hennes liv. Han var hennes solstråle. Vackert.

Lär man sig av sina misstag eller gör man bara om dem?Har man gjort rätt val med livet eller har jag funnit ett sätt att förstöra för mig själv?

Har ikväll även insett hur mkt man har förändrats under åren, en liten omärkbar förändring för andra men inte för mig, det jag gjorde ikväll när jag kom fram hade jag aldrig för 2 år sen kunnat drömma om!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Farmor äger. Det är omöjligt att inte älska en kvinna som kan prata om hur fin man är i ena ögonblicket för att i nästa ragea sönder på "den där JÄVLA fittan som jobbar på sparbanken!"

Pluspoäng för att du säger farmor förresten. Jag var med Wilma förra helgen, hon får minuspoäng.

2012-07-21 @ 22:01:58
URL: http://pyskopat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0