Söndag

Put on the face and act like you cant hurt me to - Annie Hahl

Söndagkväll. Sitter med en tekopp, hörlurarna på högsta volym, sneglar på Gudfadern 3 ibland. Kom hem till umeå för någon timme sen. Känns fortfarande konstigt att säga hem när jag ska till umeå. Får väl börja tillbringa lite mer tid här så jag får fixa till det sista i min lilla lägenhet. Börjar dock känna att lägenheten har en hel del charm. Saker som att man inte kan öppna både garderoben och dörren stör mig inte lika mkt längre.

Har tillbringat en hel helg hos mamma, har en bok där som jag fyller i varje gång jag åker hem, för att hon ska ha något mysigt att läsa när jag åker. Såg dock att sist jag var hemma var exakt 7 maj 2010. Stackars lilla mamma, får bättra mig på den punkten. Men jag fick göra det jag alltid gör hemma. Mormor och morfar hann man träffa och det känns jättebra för man ska nog ta vara på tiden som finns kvar med dom. Hade en hel del givande samtal med mamma som jag kommer att bära med mig.

Holmen gungar. Fick surra med stina, marcus , victoria och Jonna. Och lite släkt å vänner som jag inte sett på år, och Frida försökte visa mig lite buggningsknep.

Fixar allt sig nu till det bättre så blir det nog umeå jag landar i , om allt går åt skogen så blir det nog jönköping. Far jag till Jönköping så förstörs ju allt jag hade tänkt fixa ihop igen. Med karlssons klister eller vad fan som än krävs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0