Tisdag

Har varit i Selet med pappa och syster idag. Vi myste med glass i solen utanför den äkta glassbonden, där dom gör glass direkt från mjölken av  sina egna kor. Kan säga att ända stället jag ätit bättre glass på är Italien.

Sen for vi och flugfiskade , och grillade hamburgare. Det var verkligen så jag ville tillbringa min sista dag med min syster! Hon kommer verkligen att bli mer saknad än vad hon anar. Pappa vred högtalarna ut genom fönstret, och så fick vi dunka deep purple med. Sommardag!

Har min första provarbetsdag nu på fredag. Äntligen, dock lär det bli svårt att gå från soffpotatis(jaja sjukskriven då) till nån riktig arbetare.

Hur säger man att man inte vill bli glömd? Hur vet man hur allt är, hur man känner ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0