Fredag

Gå och dö tenta, du är jobbig och jag tycker inte om dig, Vårat förhållande kommer inte att hålla. Jag har spenderat 10 timmar med dig, och jag hatar allt med dig. Vi passar inte ihop, du och jag har inte en chans i framtiden. Du har ingen del i mitt liv och efter måndag så kommer jag att lämna dig för ditt öde. Fråga 6 av 16 efter 10 timmar. Du förtjänar inte mig i ditt liv. 
 
Åh vad jag älskar spontana människor!  jag åker till Finland på tisdag.
Vad ska jag till Finland och göra kan man fråga sig. Det gör jag med. Men jättekul! 
 
Om jag inte äter på några dagar så kan jag ju faktiskt ha råd med detta.
Knäckebröd och nudlar är ju faktiskt gott.
Vem försöker jag lura?
 
Annika kom på besök idag, Så kul att få träffa henne efter en rätt lång tid. 
Vi satt och kollade vem som hade haft mest problem detta år,
Tänker inte säga att jag vann dock, vi kan nog skryta båda 2 med att detta varit de knäppaste året någonsin.
Såg TED, höll på att garva ihjäl oss. Underbart!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0