Lördag

 
How happy is the blameless vestal's lot! The world forgetting, by the world forgot. Eternal sunshine of the spotless mind! Each pray'r accepted, and each wish resign'd.
 
Sitter och lyssnar på block 44 - känslorna man gav. Helt otroligt ändå. Jag lyssnade på detta en gång, tiderna går så jäkla fort! 
Jag har suttit hela dagen och försökt jobba med tentan, mesärställer så har jag så har jag låtit tiden rinna i äg, jag träffade upp en gammal sorselepolisen. , fick ta en fila och se vad som hänt de senaste 5 åren, 
Hurklart är inte 5 år? 
 
D den här dagen har varit så lång, men 5 år har försvunnit utan att jag hunnit blinka. 
 
 
Man måste verkligen ta vara på tiden man har, för den kommer aldrig igen. 
2013 kommer att bli fantastiskt , det vet jag. Jag ska se till att det blir så, för jag ska bara göra saker som jag vill och som jag mår bra av. 
Sen ska jag äta choklad nu , för det är jag värd, efter denna äckliga jävla tenta. 
Mom du dog om 3 dagar. , vad skulle du göra, vilken människa skulle du vilja ha runt dig , och vilka skulle du vilja ta bort urledigt liv? Behåll bara dem som förtjänar att vara runt dig, och med dig.. Förlåt dem du behöver förlåta, . 
 
Jag hoppas att om 5 år så är det inte bara en vid 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0