Onsdag

Åh, gud! Detta måste vara den längsta dagen någonsin. 
En hel dag med IT är brutalt, läraren är så seg och vi har så tråkiga uppgifter att om man kan sova med
ögonen öppna så tror jag nog att jag gör det just nu. Jag har även utvecklat ett sätt att stänga igen öronen sen jag började med it. 
 
Jag har även börjat chatta som ett as, sitter just nu och pratar om hur man bäst skulle kunna hoppa över en bil, jet li style. Går det bättre om bilen kör fort, eller långsamt. Ska man hoppa långt innan, eller direkt innan?
 
Nu har jag även insett att jag är en av de klantigaste människorna som gått på denna jord. Helt galet klantig. Veckans bravader är att jag råkat kasta köttbullar med ketchup på tapeten, tappat ner en katt i toan, ramlat av stolen i bussen. Knockat en tant med väskan och jag har även trampat i kattlådan när jag fastnade med huvudet i tröjan. 
 
Folk har börjat använda mig som ett sätt att berätta hur man inte ska göra. "Dra inte en Lovisa nu"
 
Mamma kom med en godispåse, jag får inte äta förrän på lördag, så jag fick be henne att gömma påsen i lägenheten, tyvärr har jag en katt som är en spårhund. Han hittade påsen direkt, även om den låg i en låda i garderoben. Jag vet varför mina katter är så feta :D
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0