söndag

Herregud, läste mitt inlägg från igår, eller jag försökte läsa det iaf. Kan lova er alla att jag var inte full. Jag håller fortfarande på med min vita månad, och det blir nog mer än 30 dagar för jag lär vara i skogen nästa helg istället för att ta mig ett par öl. 
 
Jag skyller på att det är fruktansvärt svårt att skriva ett inlägg på mobilen. Jag kan inte se vad jag skriver, så jag försöker gissa det istället. Går inge vidare märker jag . hah
 
Fått veta att en snigel kan sova i upp till 3 år. Jag tror att jag är en snigel.
En hjärna är gjord av 70-75% vatten. (Det är därför jag inte kommer att klara denna tenta)
 

“Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever.”
 

Nu ska jag starta upp med tentan igen.
Jag har inte gjort ett skvatt idag,
satt uppe till 4 igår, sov till 3 idag.
Jag är sämst! 
eller okej, jag skyller på att jag är en snigel.
 
SÅ DET SÅ-
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0