Söndag

Söndag, härliga söndag. 
Mysig helg, måste jag säga.
Nog fasen saknar man lycksele ibland. 
Skönt att jag har så nära att jag kan få lite av det bästa från 2 världar.
Händelserik måste jag dock säga att den var, och idag var jag så
sliten att jag inte kunde tänka. När jag satt på tåget och skulle skriva på biljetten så tog det mig säkert 3 minuter att komma på att man är tvungen att trycka på toppen av pennan för att få fram stiftet. Satt som en idiot och försökte skriva utan att ha gjort detta. Alkohol förstör hjärnceller. Oh ja. 
Och galningar finns det. 
 
 
Och johanna, vilken skatt alltså!
Inget babysug nu Lovisa. 
 

Girls are like apples on trees. The best ones are at the top of the tree.
The boys don’t want to reach for the good ones because they are afraid of falling
and getting hurt. Instead, they just get the rotten apples from the ground
that aren’t as good, but easy. So the apples at the top think something
is wrong with them, when in reality, they’re amazing. They just have to wait for the right boy to come along,
the one who’s brave enough to climb all the way to the top of the tree


huvva. Klockan är snart 12, jag måste gå och lägga mig.
Ska bjuda pappsingen på middag på Pasta imorgon, världens mysigaste restaurang, och han är verkligen världens bästa sällskap. 
 

Onsdag så ska jag kika på en klasskompis band som spelar på Skarinska (Det stavas inte så, men det skiter jag i. orkar inte googla just nu) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0