Söndag/måndag om 4 min

Go afton, mycket trevlig helg, med några mindre trevliga inslag . Jag är bajsarg på mig själv för att för lite plugg har blivit gjort dock.
Står och lagar fiskgratäng nu! Nu! Hah, lär vara klar typ 1 och så ska man upp 6, men jag behöver matlådor :p Annars börjar snart umes restauranger gå runt på bara mina luncher ;D
Bacardi och Miller har dock stått och stirrat på ugnen flera minuter. Laxen är dock min, bara min. Mohaha

Johannas dop var superfint och
Det var så roligt att se hur stolt Jenny är över
Sin dotter . Har lovat nu att jag ska komma
Och hälsa på bara dem snart och det ska jag verkligen hålla.

Mys med Therese hela helgen ! Gud vad jag älskar denna kvinna alltså, i alla väder.

Sen så fick man en stund med Emelie med,
Och så har jag fått skypa med min Anna .
Tycker att hon ska komma hem snart, förstår hon inte att hon hör hemma här med mig . Min roomie ju. !!

Har insett att jag saknar att jaga. Eller iaf skjuta på något, klarar inte riktigt av att döda något tror jag, men att pricka en tavla eller bara få vara ute i skogen och mysa är saknat.

Marknadsföringsboken stirrar argt på mig. Ska plocka upp den.

“Be yourself; everyone else is already taken.”
― Oscar Wilde

You and me, and all other people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0