Torsdag

Undrar hur många saker man hade valt att göra
annorlunda om man kunde gå tillbaka i tiden?
Och om man hade gjort dem på ett annat sätt.
Hur stor del valen man gör har att göra med vilken människa man är 
idag. 
Och om man hade valt att ogöra sina misstag, hade man gjort lika många misstag ändå?
 
Hur mycket ens föräldrar har med att göra vilken person man blir?
Jag och min syster är ju som natt och dag, fast vi fick samma uppväxt.
Vad är det då som spelar in, gener eller är det mer omgivningen?
 

Idag är det grymt mkt grubbel på gång, Tror det är för att jag sitter och lyssnar 
på "depplistan" på spotify, eller för att jag sitter och kikar på externa hårdiskens gamla bilder.
 
 
Har iaf haft mkt trevliga dagar.
Har haft umeå Therese på vandrarhemmet inatt. Vi 
var och såg Oskar i klassens konsert på scharinska med nå
andra från klassen, måste säga att han var grymt duktig och det var riktigt kul. 
Vi borde inte bara ha varit vaken hela natten, för det blev gymnasieskolk idag
och vi satt på stan istället.
 
Nu funderar jag bara på helgens bravader. 
Faster Lisa fyller 60 på lördag, så vi ska till Lycksele och
fira henne.
Ska jag stanna kvar där, eller åka tillbaka hit. 
hmm. Lycksele 2 helger i rad. wtf?
Annars kommer ju john hit och hälsar på i helgen. 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0