Torsdag

Vänner som man inte sett på flera år , ja dem träffar man på gymmet.
Bara för att det är just där man är svettig, äcklig och där man VERKLIGEN inte vill kramas.
Dock som sagt, ätit choklad idag, i mängder! och klämmer i mig mat nu bara för att jag är så hungrig.
Men jag säger som therese "bättre med + - 0 än bara - "
 
Regrets collect like old friends
Here to relive your darkest moments
I can see no way, I can see no way
And all of the ghouls come out to play
And every demon wants his pound of flesh
But I like to keep  some things to myself
I like to keep my issues drawn
It's always darkest before the dawn.

Sitter (satt) och skrev om marknadsföringsplaner, och inser att
jag inte har någon aning om vad jag skriver om. Och skriver stödord
på saker som jag inte förstår. Bra lovisa. Bra!
 
Idag har jag shoppat efter presenter,
pappa fyller år imorgon, och jag tycker att det var lite
kul att jag hittade hans födelsedagspresent på lekbiten. 
 

Imorgon kommer John hit, han gjorde ju misstaget att lämna 
sin bil här, så jag ska alldeles strax dra min första umeragg,
Följer med honom tillbaka till lycksele sedan för att få umgås lite med
min sneis, och för att få gå på dopet på lördag. Tänk att Jenny är mamma nu, 
det hade man inte ens kunnat ana för ett år sen. Alla som trodde att jag skulle bli först.
Vilken vändning allt kan ta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0