Måndag

I felt for sure last night
That once we said goodbye
No one else will know these lonely dreams
No one else will know that part of me
I'm still driving away
And I'm sorry every day
I won't always love these selfish things
I won't always live...
Not stopping...
 
Pappa " Herregud Lovisa, nu får du stänga igen vandrarhemmet snart, försök bo själv en dag iaf"  Aldrig säger jag, kom när ni vill, och hur länge ni vill. 
 
 

Sitter med tekoppen i handen, Skriver på boken, ligger nu på sida 38 - i en riktig bok skulle det vara omkring 65.. 38 Sidor har kommit ut sen jag började på denna i April!? Har fått med de bästa människorna som har kommit in och ut ur mitt liv, de största händelserna och många tankar och ideér. Tror att det är en av de bästa sakerna som jag gjort i mitt liv, att börja skriva. Jag kan verkligen helt glömma bort tiden och bara skriva i timmar, Det är bara anna som har fått se någon sida, och jag tror att jag ska hålla det så. Jag skriver för mig, och mest av allt för att komma ihåg saker som jag glömt, och för att sedan kanske lära mig något av dem.
 
Fun. ligger på spellistan, som alltid. Gud vad den skivan ger mig en bra känsla, och nu är det bara 4 dagar tills jag återvänder till Stockholm och ska få se dem live. Helt perfekt! Synd bara att det samtidigt blir ett adjö för anna. Har bara en helg kvar med henne innan hon åker bort till london. Kommer sakna min roomie nå fruktansvärt. Tur att hon, Therese och John bilar hit på onsdag så att jag får rå om henne en stund till.
 
Tankarna har börjat gå mot ett vandrarhem, gärna på Irland. Efter denna utbildning så kommer jag att ha en massa kunskap i Marknadsföring och sälj. Sen har man ju lite från hotell och restaurang. Ska börja gå en kurs i eget företagande. Sen är det bara att tuta och köra. Många förbaskat fattiga år framför mig, men det är
 
 värt det. Om jag kommer en bit närmare målet-
 
 
 
Sliten efter helgen något fruktansvärt. Fick umgås med klassen i fredags, kom hem halv 6, upp kl 8, vara vaken lördag till 4, och sen stiga upp kl 10. 
 
Therese raring,  "och jag är jävligt stolt över henne, lovisa alltså!!" tack för det, och tack för att vi fick ha avskedsfesten hos dig i lördags! Tack för att du är du :)
Lägger upp denna bild på dig för att du är så fin på den. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0