Tisdag

En fantastisk klass, och jag har lärt mig så mycket på första dagarna, men jag känner att det är en sjuk press redan nu! Är en riktigt intensiv utbildning det här!

Har börjat skriva på boken om mitt liv igen, jag skriver även där bara för mig själv, men 24 A4 ligger jag på nu, det är otroligt vad detta ger mig insikt i hur mitt liv varit, och varför jag är som jag är. Jag har fyllt en hel del luckor som jag hade glömt bort helt .

Klassfest imorgon, betyder kvällstädning för mig, för Frida och Therese från klassen tänkte börja här, kan ju inte se ut som det gör!

Ska bli spännande att börja sitta med skolarbete om kvällarna med, jag hoppas bara att jag kan motivera mig själv nog för att klara allt detta och arbetet med. Tur att jag har så inspirerande folk omkring.

Tänk om man kunde styra tankarna, välja vad man ville tänka på, och glömma det man ville glömma. Radera misstag och börja om.

Tur att bloggen finns, och boken med, är så skönt att bara skriva av sig en liten stund. Ser egentligen ingen mening med att skriva allt det som händer i mitt liv, jag sparar det, och lägger ut funderingarna och sorgen här istället, för det är dem sakerna jag behöver släppa taget om.

Jag kan nog helt möjligt ha hittat den utbildningen som är perfekt för mig. Ett steg närmare målet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0