Måndag

Jag har lagt märke till en ytterst konstig sak, nämligen att jag alltid får det jag önskar mig. 
ÅÅÅh vad hemskt tänker ni nu. 
Men, det är alltid på fel sätt. 
Efter att ha varit så fattig de senaste dagarna att jag idag åt tonfisk med ägg (Förstår ni hur äcklig middag det är) 
så önskade jag att jag skulle få lite extra pengar. 
20 sek senare så ringer en snubbe och vill köpa min bil. 
Nu har jag pengar helt plötsligt, fast jag har förlorat ca 27 000 på den sen jag köpte skiten ;)
Men jag har förlorat en av mina bästa vänner. 
R.i.p Beemern 2013-08-26, tack för alla underbara stunder. 
 
 
Jag har även träffat mitt nya extraknäck idag, en liten cocker spaniel vid namn Selma, världens sötaste unghund.
Hon kommer att vara mitt sällskap under dessa sista veckor med start onsdag + torsdag, vad mysigt det ska bli att få ta hand om en hund igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0