Måndag

Står passande nog vid ett vägskäl och funderar på vilken väg jag ska ta. Röker en cigg även om jag inte ens röker och så funderar jag så där som man gör om man Inte sovit på ett par dagar.

Var det ödet som var lite ironisk och ville att vi skulle avsluta på samma sätt som vi började? Är
Vi såna som aldrig kan avsluta och det är så varje gång vi inte träffars och pratat på ett år, eller kommer du alltid vara "the one that got away?

Ännu mer passande är det att radion spelar aint no mountain High enough..

Framtiden får visa helt enkelt.

Ska iaf sälja bilen idag, kommer inte att få ett öre
För den. Tack beemer för alla gånger jag har fått rymma
Med dig och för din baslåda som har gjort mitt
Liv lite bättre. Nu ska jag påbörja min månads semester, så fort jag har blivit av med
Min hjärtinfarkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0