Tisdag

 
 
Så trött, så äckligt sliten, 
jag vill bara få sova alltså! 
Att jobba natt har varit en upplevelse, Gud vilka skumma och roliga nätter jag har haft, men nu när jag har jobbat 13 nätter av 14 dagar så kan jag säga att jag vill dö. 
 
skulle just ställa upp en tekopp på bordet och missade med säkert en meter, jag sträckte bara ut armen och släppte ner det på golvet. 
fast iofs så är det något jag skulle göra när jag var pigg med ;) 
 
"
So I'll drive so fucking far away that I never cross your mind
And do whatever it takes in your heart to leave me behind
 
Hate me today
Hate me tomorrow
Hate me for all the things I didn't do for you
 
Hate me in ways
Yeah ways hard to swallow
Hate me so you can finally see what's good for you" 
 
Att fixa ventilationen medan en kille ligger i sängen naken och det ligger en fet dildo i handfatet, eller när jag åkte på tidningsbudets hd med ett täcke och en kudde på e12:an klockan 3 på natten måste vara de mest knäppa som hänt i sommar, läser du detta chefen så - sparka mig bara😜 
 
41 dagar kvar. Herregud, herregud! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0