Onsdag

Snälla, snälla snälla. 
Om jag får bli frisk nu så lovar jag att jag ska börja källsortera bättre, jag ska sluta gå omkring och säga " Nä jag blir aldrig sjuk " och jag lovar att  jag för första gången i år ska börja använda långkalsonger.
 
Jag mår så dåligt att jag faktiskt ser på Hem till gården, för att tryckaren ligger för långt bort, eller jag tror iaf att det är hem till gården, jag kan bara se på ett öga i taget för att det inte ska rinna så mkt ur dem. 
 
Jag har blivit 10 år yngre, jag vill att pappa ska komma hit och ta hand om mig idag igen.
 
Enda positiva saken med att vara sjuk är att när man inte ätit på länge så blir man kreativ, vem hade kunnat ana att uppstekt bullens pilsnerkorv med äggröra i ett mjukt tacobröd skulle vara så gott? Kan hända att jag blivit av med smaklökarna med, så jag uppmanar mina läsare att inte pröva detta hemma .
 
https://www.youtube.com/watch?v=PpccpglnNf0
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0