Lördag

Lasedome var superkul! Verkligen superkul! Fast jag är lite besviken på hur laserdome stavades. När jag googlade så var jag helt säker på att det skulle stavas Lazerdoome. Hur mycket coolare låter inte det?
Iaf så finns det något väldigt lockande med att springa omkring i mörkret och skjuta folk. Jag skyller på call of duty, det spelet har sabbat mig ..
 
 
 

Har inte fått sova alls i natt, när telefonen ringer kl 1 så tänker nog de flesta att nää, jag orkar inte svara. Men Lovisa med sitt vett tänker att nä, jag ska svara och prata i telefon i 4 timmar. Vilket visade sig kosta 360 kr. ( Jäkla telia, vem fasen har telia ? ) Men, jag känner mig smartare än vad jag var igår.
 

Sen så är det något väldigt trevligt med vår släkt, jag undrar om det är för att vi (Som Jonna säger) "Är de bittraste människorna som finns och man slipper låtsas vara trevlig." 
" Vi stenlundare är inte trevliga i onödan " 
 
Måste skjuta in något blödigt, men fy fasen vad jag saknar mina kvinnor, och min pappa är bäst :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0