Måndag

Ibland så tycker jag att det är skitroligt att vara klantig. 
Som idag, jag fick för mig att jag skulle vara i tid till skolan på en måndag. Det har inte hänt sen jag började.
Helt plötsligt så vaknade jag upp utanför sjukhuset, och fick ta en buss tillbaka till skolan efter. 
Jag blev 20 minuter sen, men jag skrattade hela vägen tillbaka. Antingen så hatar världen mig, eller så håller jag på att förvandlas till min syster. Vi är nog systrarna klant tsm. Även om vi är helt olika så delar vi ju det iaf :)
 
Sen så fick jag veta att det tydligen är hönan som kom före ägget, för att hönan har ämnen som man behöver för äggskalet. Då skulle såklart kakan fråga "Men dinosaurier då?" Crap.
 
 
Jag har faktiskt aldrig sett mig själv som lat, men jag har kommit på att det är vissa saker som jag är fruktansvärt lat med.
Diska kan jag göra, men jag hatar att tömma diskstället. Jag vet inte varför, men jag bygger det största berget som är möjligt för att slippa stoppa saker i skåpet.
Tvätta kan jag göra, men att gå ner i tvättstugan och sätta en tvättid är helt omöjligt för mig. 
Köpa toapapper kan jag göra, men att sätta i rullarna i hållaren orkar jag aldrig.
Kasta glasflaskorna kan jag göra, men panta? Jag har en flaska med sprite i kylen som håller på att förvandlas till ett experiment, för att se hur länge man kan förvara en dricka i kylen utan att den möglar.
 
Jag har nog inget vettigt att säga idag, men oh så chokladsugen.
Dax att krypa upp i sängen och mysa med en kopp te.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0