söndag

 
Ibland får jag en känsla av att det jag gör inte riktigt räcker. Att jag borde göra något mer, det bara suger i magen och jag vill verkligen ge mig ut. 
En dag vill jag ju skaffa familj och komma på var jag vill landa, så det är ju nu jag borde ge mig ut.
Bara hoppa av utbildningen och ge mig av och pröva på att jobba utomlands ett år, eller starta ett eget företag kanske. Om man ändå bara kunde komma på vad fasen det är meningen att jag ska göra, 
Jag måste ju göra det nu, 
Sen eftersom det inte är umeå som jag vill bo i ( jag trivs nu, men vill inte bo här resten av livet) så vill jag ju inte fastna här heller.  Bara att hålla sig singel och arbetslös ett bra tag till då, lär inte vara något problem. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0