Torsdag

Lyssnade just på ett spännande samtal som min syster hade med farmor. 
Farmor : " jag borde nog skaffa mig en rullator snart"
Syster : " Är du avundsjuk på alla tanterna som går omkring med dem på stan? "
Farmor : " Eeeeeh, neeej ?!?
 
Min syster har även invaderat min lägenhet. 
Märkte inte hur det gick till, hon kom för 3? dagar sen. och skulle stanna tills hon hittade en lägenhet.
Efter dag 1 så låg allt hon hade i Väskan, dag 2 så började produkterna invadera badrummet, 
nu är jag inne på dag 3 och hon har mina kläder på sig, väskan är tom och jag har mycket mindre plats i garderoben. Hur hände detta?
 
 
Jag har funnit ett kryphål på skolan, laddade hem alla mina filmer och serier där för att mitt internet är så segt. De kom på mig och stängde av www.thepiratebay.org, efter att ha deppat i några minuter så prövade jag www.piratebay.se istället. Det hade de missat att stänga av ( Mohahahah)
How I met your mother, here I come :D
 

Har även hittat min praktikplats, jag ska jobba med kvinnojouren här i Umeå, känns bra att man kanske kan göra en (om än ytterst liten) skillnad för alla de kvinnor som blir misshandlade i hemmet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0