Tisdag

Argh, vad jobbigt. Känner att jag måste skriva något för att det var så längesen jag faktiskt skrev något, även om jag inte har något att skriva eller vill skriva något, så skriver jag nu något. 
 
Mystiska pengar har börjat dyka upp på mitt konto, efter att ha frågat mamma och pappa så inser jag att jag inte har någon aning om vem som skickat pengar till mig, så jag tackar dig hjärtligt för att jag kan överleva denna månad vem du än är. And AAIIAAJJ Will Always Love UUUU. 
 
Veckans lovisa : Skulle gå från springbandet, snubblade över sladden och landade på axeln. Alla skrattade åt mig, inte med mig. Kikade i min holmen skog väska ( Som jag aldrig använder ) Och såg att i ett fack så låg en avokado och ett ägg. Jag och frida fick nästan utrymma lägenheten, väskan står nu utanför dörren, vi väntar på syrgasmasker. 
 
 
Har även ett underbart fel på min bil. Nu är den besiktad och färdig, men jag kan inte gasa utan att något härligt ljud skriker mig i örat, vet inte hur jag ska fixa det, så jag basar på som en tok tills jag hittar någon som kan åtgärda det. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0