Torsdag

Att jag var tvungen att kolla på datorn vilken dag det är idag säger väl allt. 
Fy tusan vad det är mkt saker just nu. 
 
Jag har bott med min syster i 2 månader nu, jag har aldrig fattat hur vi har kunnat göra det, och jag lovar att vi har jättekul tsm, hon är verkligen underbar att ha där. DOCK!

Vi har kommit till den punkten där det är ganska svårt att bo med någon (Speciellt ens eget kött och blod) i 27 kvadrat.
  • Min syster lägger alltid ner köksknivarna i diskhon. Jag har kuttat mig 3 ggr nu, men hon kan inte sluta.
  • Hon gör en massa smoothies, och hon har dem alltid i ett glas i kylskåpet, fattar hon inte hur drygt det är att försöka få bort den där geggan?
  • Hon källsorterar, ja jag erkänner, jag är en hemsk människa - Jag skiter nog i naturen, för jag är så less på att vi har 1000 påsar med olika saker i köket, när vårt kök redan är ca 2 cm stort. 
  • Hon bakar (Borde inte vara dåligt) men jag sa i söndags att det var dax att vara nyttig igen, och så kommer man hem och det står 2 kakor på ugnen. Luktade på den där kakan i evigheter innan jag åt upp min burk med tonfisk.
  • Hon har 3 miljoner papper, alla våra kurser är på datorn, ska man lix källsortera så behöver man ju inte skörda en hel jävla regnskog för att göra läxorna? 
  • Hon kan ungefär koka ägg, ändå får hon matskvitter upp till taket, vet inte hur det är möjligt att skita ner så mkt.
Nu är det ju tur att detta är min blogg, för jag kan tänka mig att hon har en hel del saker som hon vill strypa mig för. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0